Jak świętować chrzciny w rodzinnej atmosferze?

W życiu każdego człowieka pojawia się wiele okazji do świętowania. Mowa tutaj nie tylko o urodzinach, weselu czy sukcesach zawodowych, ale również o imprezach okolicznościowych, które są organizowane dla najmłodszych. Jednym z pierwszych przyjęć organizowanych dla dzieci jest to z okazji chrztu świętego. Rodzice malucha wówczas chcą zadbać o to, aby goście bawili się jak najlepiej i niczego im nie zabrakło. Jak to zrobić i dlaczego warto zdecydować się na organizację przyjęcia w lokalu? 

Dlaczego warto zdecydować się na organizację chrzcin w lokalu? 

Chrzest to bardzo ważne wydarzenie w życiu każdego dziecka. Rodzice muszą się skupić na tym, aby dobrze się przygotować do uroczystości, a także do biesiadowania z rodziną i przyjaciółmi. Mowa tutaj  przede wszystkim o przygotowaniu zaproszeń, na których znajdą się wszystkie niezbędne informacje i ustaleniu, ilu gości przybędzie na przyjęcie. Dzięki takiej wiedzy można wybrać restaurację, która będzie w stanie zorganizować imprezę okolicznościową. Rodzice maluszka, którzy się zastanawiają, czy warto zdecydować się na takie rozwiązania, powinni wziąć pod uwagę szereg zalet, które się z nim wiążą:

  • możliwość skupienia się na gościach i na dziecku,
  • pewność, że gościom niczego nie zabraknie,
  • oszczędność czasu – nie muszą poświęcać wielu godzin na przygotowanie posiłków.

Jak zadbać o to, aby impreza z okazji chrzcin była udana? 

Rodzice powinni pamiętać, że organizacja chrzcin nie jest trudnym zadaniem, jeżeli skorzystają z profesjonalnej pomocy. Właśnie dlatego wybierając restaurację, powinni zadbać o to, aby wybrane miejsce znajdowało się w dogodnej lokalizacji – najlepiej niedaleko kościoła, w którym odbył się chrzest. Oprócz tego warto sprawdzić opinie na temat lokalu, ponieważ jakość obsługi jest niemniej ważna co smak potraw.

Aby każdy z gości był zadowolony, już na etapie planowania przyjęcia warto zapytać o to, czy nie mają specjalnej diety i przekazać te informacje obsłudze restauracji. Wybierając lokal z profesjonalną obsługą i pyszną kuchnią, można bez stresu świętować chrzciny w gronie najbliższych i skupić uwagę na najważniejszym uczestniku imprezy, czyli na dziecku.

Oferty

Wesela

Wesela

Ekskluzywna Sala Weselna z możliwością organizacji przyjęć od 150 do 500 osób zapewni Państwu oraz Waszym Gościom niezapomniane chwile, które na zawsze pozostaną w pamięci

Sprawdź
Imprezy okolicznościowe

Imprezy okolicznościowe

Komunie, chrzciny, urodziny, studniówki, bankiety firmowe, imprezy integracyjne to tylko nieliczne spośród wszystkich uroczystości jakie możesz zaplanować w Pałacu w Konarach.

Sprawdź
Konferencje

Konferencje

Oddajemy do Państwa dyspozycji dwie klimatyzowane i komfortowo wyposażone sale konferencyjne z możliwością organizacji spotkań od kilku do kilkuset osób.

Sprawdź
Mirage Music Club

Mirage Music Club

Nasz klub na co dzień jest miejscem gdzie spotkać można się z rodziną, przyjaciółmi, zagrać w kręgle lub bilard, łącząc tym samym sport z doskonałą rozrywką . W weekendy natomiast zamienia się w klub nocny, gwarantujący świetną zabawę przy klubowej, wyselekcjonowanej muzyce.

Sprawdź

Rezerwacje

Skorzystaj z formularza aby dowiedzieć się o wolne terminy w Pałacu w Konarach.Przejdź do formularza

Dane teleadresowe

Pałac w Konarach
Konary 43, 28-130 Stopnica
Recepcja tel.: 518 296 034
  41 230 52 16
Biuro tel.: 41 230 52 18
Przyjęcia weselne: 509 656 715
Szkolenia i konferencje: 502 051 770
Mirage Music Club: 41 373 40 13

Dane do faktury

Mirage s.c.
Konary 43, 28-130 Stopnica
Nip: 655-197-09-38
Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego.
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.