Na co zwrócić uwagę wybierając salę weselną?

Wesele to jedna z najważniejszych chwil w życiu praktycznie każdej kobiety i mężczyzny. Rozpoczynając przygotowania do wesela, trzeba przede wszystkim podjąć decyzję, gdzie ma odbyć się zabawa? Dziś postaramy się w paru słowach podpowiedzieć jak wybrać salę na wesele?

Sala weselna a jej otoczenie

Czasy wesel w remizach i domach weselnych na szybko „kombinowanych” ze świetlic wiejskich powoli odchodzą do lamusa. Coraz więcej Młodych dokłada starań, aby ich wymarzona i najważniejsza impreza we wspólnym życiu miała odpowiednie otoczenie i prezentowała wysoki standard. Chcąc oni nie tylko ugościć swoich bliskich przyjaciół i rodzinę, ale także zaskoczyć niebanalną scenerią, wystrojem i wyposażeniem sali, otoczeniem. Liczy się obsługa, menu, a także możliwość zorganizowania noclegów dla weselników.

Nawet co druga para decyduje się zatem wybrać salę weselną w hotelu, stawiając na nowoczesność i jednocześnie miłe doznania dla gości. Salę weselną najlepiej wybrać jest zaraz po ustaleniu terminu wesela. Mimo stale powstających nowych miejsc na organizację wesel zgodnie z przyjętymi współczesnymi kanonami standardu, te sprawdzone – o wysokim standardzie obsługi, wyposażone w dobre nagłośnienie i klimatyzację, wymagają zamawiania sali, bywa, że na pół roku, rok przed datą ślubu. Wczesna rezerwacja to gwarancja dostępności sali dokładnie w terminie, który interesuje Młodych.

Jaka powinna być idealna sala na wesele?

Sala na wesele powinna być dostosowania do liczby weselników, dając możliwość zorganizowania nie tylko wygodnego ułożenia stołów, ale także dla tych ceniących dobrą zabawę – miejsca do tańczenia, czy też zabaw weselnych. W dobrym tonie jest zapewnienie weselnikom dodatkowej zabawy – zwłaszcza jeśli chodzi o najmłodszych gości. Na naszych gości czekają zatem nie tylko klimatyzowana sala z możliwością ugoszczenia aż 500 weselników. Dla tych, którzy przyjeżdżają wcześniej, czy też zostają na nocleg po zabawie weselnej mamy kort tenisowy, boisko wielofunkcyjne, siłownię, basen i dwie sauny: mokrą i suchą. Pałacowe wnętrza i niepowtarzalny klimat sprzyja organizacji tego typu imprez okolicznościowych. Dziś praktycznie w standardzie jest zadbanie o organizację wiejskiego stołu, czekoladowej fontanny, animacji dla dzieci, czy też organizacji pokazu zdjęć lub filmów.

Oferty

Wesela

Wesela

Ekskluzywna Sala Weselna z możliwością organizacji przyjęć od 150 do 500 osób zapewni Państwu oraz Waszym Gościom niezapomniane chwile, które na zawsze pozostaną w pamięci

Sprawdź
Imprezy okolicznościowe

Imprezy okolicznościowe

Komunie, chrzciny, urodziny, studniówki, bankiety firmowe, imprezy integracyjne to tylko nieliczne spośród wszystkich uroczystości jakie możesz zaplanować w Pałacu w Konarach.

Sprawdź
Konferencje

Konferencje

Oddajemy do Państwa dyspozycji dwie klimatyzowane i komfortowo wyposażone sale konferencyjne z możliwością organizacji spotkań od kilku do kilkuset osób.

Sprawdź
Mirage Music Club

Mirage Music Club

Nasz klub na co dzień jest miejscem gdzie spotkać można się z rodziną, przyjaciółmi, zagrać w kręgle lub bilard, łącząc tym samym sport z doskonałą rozrywką . W weekendy natomiast zamienia się w klub nocny, gwarantujący świetną zabawę przy klubowej, wyselekcjonowanej muzyce.

Sprawdź

Rezerwacje

Skorzystaj z formularza aby dowiedzieć się o wolne terminy w Pałacu w Konarach.Przejdź do formularza

Dane teleadresowe

Pałac w Konarach
Konary 43, 28-130 Stopnica
Recepcja tel.: 518 296 034
  41 230 52 16
Biuro tel.: 41 230 52 18
Przyjęcia weselne: 509 656 715
Szkolenia i konferencje: 502 051 770
Mirage Music Club: 41 373 40 13

Dane do faktury

Mirage s.c.
Konary 43, 28-130 Stopnica
Nip: 655-197-09-38