Organizacja komunii w hotelu jako alternatywa dla przyjęcia domowego

Komunia jest niezwykle ważnym wydarzeniem w życiu dziecka i jego rodziców. Jest to jedno z wydarzeń, które wszyscy lubimy celebrować, na przykład wspólnym przyjęciem. Organizacja takiej uroczystości nie jest łatwa, szczególnie gdy na obiedzie ma się pojawić wielu gości i niekoniecznie pomieścimy ich przy stole w domu. Do tego dochodzi stres, który towarzyszy dziecku i jego rodzicom w tym wyjątkowym dniu. Właśnie dlatego warto zdecydować się na organizację komunii w hotelu. Jakie zalety ma takie rozwiązanie?

Komfort i wygoda

Hotel jest miejscem, które specjalizuje się w organizacji imprez okolicznościowych. Podczas wyboru takiego rozwiązania nie trzeba zastanawiać się nad tym, czy wszyscy goście zmieszczą się przy stole. Dzięki dogodnej sali na komunię pracownicy hotelu przygotują ją w taki sposób, by każdy zajął wygodne miejsce przy stole, a jednocześnie stworzą kameralną, rodzinną atmosferę. Często zdarza się tak, że na komunię zapraszana jest rodzina z daleka. Organizacja przyjęcia w hotelu w takiej sytuacji jest idealnym rozwiązaniem, ponieważ daje możliwość zapewnienia noclegu gościom, którzy tego potrzebują.

Zróżnicowane menu i profesjonalna obsługa

Organizując samodzielnie przyjęcie w domu, trudno byłoby sprostać oczekiwaniom wszystkich gości dotyczących potraw czy napojów. Decydując się na skorzystanie z usług hotelu, możecie mieć Państwo pewność, że menu będzie zróżnicowane i zaplanowane według potrzeb Klientów. Dodatkowo istnieje możliwość wyboru osobnego menu dla dzieci czy osób, które na przykład nie jedzą mięsa. Poza tym rodzice dziecka nie muszą martwić się, kiedy podać dania i czy na pewno gościom niczego nie brakuje. Dzięki profesjonalnej obsłudze nasi kelnerzy zadbają o to, by potrawy pojawiały się na stole na czas, gościom nie brakowało napojów, a ich aktualne potrzeby były realizowane na bieżąco.

Zachęcamy Państwa do organizacji komunii, wesela czy innej imprezy okolicznościowej w naszym Pałacu w Konarach. Znajdujemy się w jednym z piękniejszych zakątków województwa świętokrzyskiego, a atrakcje krajobrazowe z pewnością uprzyjemnią czas spędzony u nas Waszym gościom. Zorganizujemy przyjęcie, spełniając wszelkie oczekiwania Klientów, a nasza sala może pomieścić nawet 400, więc nie musicie Państwo rezygnować z zaproszenia żadnych gości. Zachęcamy do kontaktu i ewentualnych pytań.

Oferty

Wesela

Wesela

Ekskluzywna Sala Weselna z możliwością organizacji przyjęć od 150 do 500 osób zapewni Państwu oraz Waszym Gościom niezapomniane chwile, które na zawsze pozostaną w pamięci

Sprawdź
Imprezy okolicznościowe

Imprezy okolicznościowe

Komunie, chrzciny, urodziny, studniówki, bankiety firmowe, imprezy integracyjne to tylko nieliczne spośród wszystkich uroczystości jakie możesz zaplanować w Pałacu w Konarach.

Sprawdź
Konferencje

Konferencje

Oddajemy do Państwa dyspozycji dwie klimatyzowane i komfortowo wyposażone sale konferencyjne z możliwością organizacji spotkań od kilku do kilkuset osób.

Sprawdź
Mirage Music Club

Mirage Music Club

Nasz klub na co dzień jest miejscem gdzie spotkać można się z rodziną, przyjaciółmi, zagrać w kręgle lub bilard, łącząc tym samym sport z doskonałą rozrywką . W weekendy natomiast zamienia się w klub nocny, gwarantujący świetną zabawę przy klubowej, wyselekcjonowanej muzyce.

Sprawdź

Rezerwacje

Skorzystaj z formularza aby dowiedzieć się o wolne terminy w Pałacu w Konarach.Przejdź do formularza

Dane teleadresowe

Pałac w Konarach
Konary 43, 28-130 Stopnica
Recepcja tel.: 518 296 034
  41 230 52 16
Biuro tel.: 41 230 52 18
Przyjęcia weselne: 509 656 715
Szkolenia i konferencje: 502 051 770
Mirage Music Club: 41 373 40 13

Dane do faktury

Mirage s.c.
Konary 43, 28-130 Stopnica
Nip: 655-197-09-38
Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego.
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.