Hotel jako centrum konferencyjne – dlaczego to ma sens?

Gdzie zorganizować konferencję naukową lub biznesową? Coraz częstszym wyborem zespołów planujących tego typu wydarzenia są hotele. Co sprawia, że to odpowiednie miejsca na takie okoliczności?

Doskonale przystosowane sale

Nowoczesne hotele to nie tylko miejsca noclegowe i sale balowe, w których można organizować przyjęcia i wesela. To również obiekty ze świetnie wyposażonymi pomieszczeniami sprawdzającymi się w przypadku organizowania konferencji. Te najlepsze mają wszystkie niezbędne udogodnienia, od systemów nagłaśniających, przez projektory, aż po dostateczną liczbę miejsc, nawet dla kilkuset uczestników.

Przykładem jest nasz obiekt zlokalizowany nieopodal Kielc i Buska-Zdroju. Dysponujemy bowiem nie tylko nowoczesną infrastrukturą techniczną, ale również dużymi salami mogącymi pomieścić od 150 do nawet 400 osób.

Nocleg dla uczestników konferencji

Konferencje to często trwające kilka dni wydarzenia, organizowane dla osób z Polski i odległych zakątków świata. Oczywistym jest więc, że muszą mieć one zapewnione wygodne miejsca noclegowe. Również z tego powodu, hotele doskonale sprawdzają się jako centra konferencyjne, bowiem poza salami do przeprowadzania tego typu wydarzeń, posiadają również pokoje dla gości.

Uczestnicy konferencji nie muszą więc szukać zakwaterowania poza obiektem, co jest naprawdę wygodne i minimalizuje czas dotarcia na wydarzenie. To również istotny czynnik, aby podczas wydarzenia być maksymalnie wypoczętym i chłonąć przekazywaną wiedzę.

Baza regeneracyjna

Jeśli konferencja trwa dłużej niż dzień i uczestnicy pozostają w obiekcie hotelowym na noc, duże znaczenie dla ich wygody mają również inne udogodnienia. Chodzi tu m.in. o baseny czy siłownie hotelowe, w których można odpocząć i zregenerować się przed dalszą częścią prelekcji. To kolejny ważny powód dla którego hotele znakomicie sprawdzają się jako miejsca do organizacji konferencji i warto postawić właśnie na takie obiekty.

Jak widać hotel jako centrum konferencyjne to z wielu różnych powodów odpowiedni wybór. Oczywiście istotne jest sprawdzenie, jakie udogodnienia oferuje dany obiekt i czy rzeczywiście jest przystosowany do tego typu wydarzeń.

Oferty

Wesela

Wesela

Ekskluzywna Sala Weselna z możliwością organizacji przyjęć od 150 do 500 osób zapewni Państwu oraz Waszym Gościom niezapomniane chwile, które na zawsze pozostaną w pamięci

Sprawdź
Imprezy okolicznościowe

Imprezy okolicznościowe

Komunie, chrzciny, urodziny, studniówki, bankiety firmowe, imprezy integracyjne to tylko nieliczne spośród wszystkich uroczystości jakie możesz zaplanować w Pałacu w Konarach.

Sprawdź
Konferencje

Konferencje

Oddajemy do Państwa dyspozycji dwie klimatyzowane i komfortowo wyposażone sale konferencyjne z możliwością organizacji spotkań od kilku do kilkuset osób.

Sprawdź
Mirage Music Club

Mirage Music Club

Nasz klub na co dzień jest miejscem gdzie spotkać można się z rodziną, przyjaciółmi, zagrać w kręgle lub bilard, łącząc tym samym sport z doskonałą rozrywką . W weekendy natomiast zamienia się w klub nocny, gwarantujący świetną zabawę przy klubowej, wyselekcjonowanej muzyce.

Sprawdź

Rezerwacje

Skorzystaj z formularza aby dowiedzieć się o wolne terminy w Pałacu w Konarach.Przejdź do formularza

Dane teleadresowe

Pałac w Konarach
Konary 43, 28-130 Stopnica
Recepcja tel.: 518 296 034
  41 230 52 16
Biuro tel.: 41 230 52 18
Przyjęcia weselne: 509 656 715
Szkolenia i konferencje: 502 051 770
Mirage Music Club: 41 373 40 13

Dane do faktury

Mirage s.c.
Konary 43, 28-130 Stopnica
Nip: 655-197-09-38
Polski Fundusz Rozwoju

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego.
„Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR SA.